Contact Info / Websites

All 54 movie Reviews


Gamer Kids: RE4 Wii Gamer Kids: RE4 Wii

Rated 3.5 / 5 stars

heh

wow, that was actually kinda funny. heh.



PALADIN episode 5 part 1 PALADIN episode 5 part 1

Rated 4 / 5 stars

nice

havent commented in a while but this animation was actually really impressive.



Xombie: Chapter 8 Xombie: Chapter 8

Rated 4.5 / 5 stars

=\

a new xombie! i got my hopes up but wtf happened?

dont get me wrong, it wasnt bad. but hold on a second.

what happened to the main charecters voice? it was sped up so that you could barely make out what he was saying and it sounded really off. 0_o aside from that everything else was rushed too. it flashed by so fast i personally didnt like that. you couldent really grasp the scenes. and the hands of god are some tenticle monster thingys? what?

0_0

it left me just... like wtf.

but anyway, aside from all that the animation was great as always. =D

hope the next one turns out better. please dont rush it.



Way Too Good Way Too Good

Rated 4.5 / 5 stars

0_0

0_0

....0_o

woah. i havent seen anything this trippy since 'upstairs'

very good fbf skills.



S.I.N :: "Tortured Soul" S.I.N :: "Tortured Soul"

Rated 3.5 / 5 stars

lacking

well, for a newgrounds flash you did very well in comparison to others. i respect your use of FBF and the effort you put forth. overall a very nice little movie. but a couple things that stuck out.
your style is great, it flowed pretty good but i couldent really understand what you were trying to show. for example, there was very little story development if any, so you couldent really read it to well. and you also contradicted yourself, lol.
"i dont remember who i am"
"my name is (whatever)" ect..
also there was very little detail, and it was kind crude. i understand the flash limitations but i woulda polished this a bit more, but it was watchable. but what really stuck out was the clearly copied picture of 'asuka', the namless girl shown in one scene. =P hehe, sorry i had to point that out.
also the voice acting was a little harsh but i always say that. personally i like to hear what the charecter is fealing, and clearly.
bassically, you may have a developed story but you need to present it and develop it. this movie was kinda empty.
just trying to help.


People find this review helpful!

Lilium -Teaser- Lilium -Teaser-

Rated 4 / 5 stars

looks interesting

i remember watching your first submission a long time ago, very stylish and very well done. i'm glad to see more. i like your charecter alot. will the upcomming series have anything to do with the original movie?

anyway, cant wait. im sure itll be good.

graphics were great considering all the other flashes ive seen,
style was awsome. i like the gothness
sound, well i like the piano theme, fits in pretty good. voice acting always gets to me though.. but i have to admit its pretty good for a flash.
story, didnt reveal to much so i dont know what to expect, guess well just have to wait.

ya, nice stuff =]



NSFW's "The Miracle" NSFW's "The Miracle"

Rated 4 / 5 stars

........holy shit

there are no words to describe how hilarious/disturbing that was..



Upstairs Upstairs

Rated 5 / 5 stars

amazeing!

at first i was a little puzzled. the graphics seemed weird, but it really adds greatly to the style of the animation. it was very trippy at the end, but hell that was pretty damn good man. i liked it.



Drakojan Skies Episode 1 Drakojan Skies Episode 1

Rated 5 / 5 stars

wow

i must say, great movie! not much story, and some scenes looked a bit off, but compared to most other animations you have great talent. interesting concept of dogfighting with dragons, i like it =D
voice acting was decent, but could be better. i need to watch the german version.. lol. but overall great job. ^_^


People find this review helpful!

Halo: Marine Tales Halo: Marine Tales

Rated 1.5 / 5 stars

hum

well, more effort then most people put in now adays.
kinda offencive to a halo fan though =P

work on your art a bit, but hey, wasnt stick figures i'll give ya that.
voice acting could have been better, some chars were annoying.
and graphic overall needed some touch-ups, for instance i recall this one scene where ..purple bottles flashed into veiw randomly. stuff like that.

definatly not front page stuff but meh.


People find this review helpful!